Universitatea din București implementează începând cu 15 ianuarie 2018 proiectul “SUCCESS – Startup-uri Constituite pe Competențe Economice Sustenabile de Succes”-în data 13 MARTIE 2018, începând cu ora 11:00, în cadrul Primăriei Municipiului Oltenița, se va organiza un workshop de informare privind beneficiile acordate prin proiect.
Universitatea din București implementează începând cu 15 ianuarie 2018 proiectul “SUCCESS – Startup-uri Constituite pe Competențe Economice Sustenabile de Succes” – POCU/82/3/7/106186, în cadrul unui program de sprijin antreprenorial la care vor participa 378 de persoane din Regiunea de Dezvoltare Sud Muntenia (județele Prahova, Argeș, Dâmbovița, Teleorman, Giurgiu, Ialomița și Călărași) ce vor beneficia de formare antreprenorială, iar ulterior 46 de persoane vor fi sprijinite financiar pentru implementarea planurilor de afaceri în valoare de maximum 170.000 lei.
Vă informăm pe această cale că, în data 13 MARTIE 2018, începând cu ora 11:00, în cadrul Primăriei
Municipiului Oltenița, se va organiza un workshop de informare privind beneficiile acordate prin proiect.
În cadrul evenimentului, participanții vor fi informați despre posibilitatea înscrierii în cadrul programelor de antreprenoriat, fiind prezentate punctual următoarele aspecte:
Criterii de eligibilitate;
Condițiile de înscriere;
Criteriile de selecție și departajare a participanților;
Beneficiile, drepturile și obligațiile ce decurg din calitatea de participant;
Calendarul de desfășurare a programului;
Modalitatea de desfășurare a procesului de selecție a afacerilor ce vor fi finanțate;
Măsurile de monitorizare ale afacerilor create.
Proiectul are o perioadă de implementare de 36 luni, cu o valoare totală de 11.288.492,81 lei și este cofinanţat prin Programul Operațional Capital Uman (POCU) 2014-2020 “România Start Up Plus!”, Axa prioritară nr. 3, Locuri de muncă pentru toți, Operațiunea: Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană.
Proiectul are drept obiectiv general creșterea gradului de ocupare în domeniile non-agricole din Regiunea de Dezvoltare Sud Muntenia (județele Prahova, Argeș, Dâmbovița, Teleorman, Giurgiu, Ialomița și Călărași).
Rezultatele proiectului contribuie la:
diminuarea efectelor crizei economice, implicit la reducerea şomajului prin atragerea şi menţinerea grupului ţintă pe piaţa muncii;
promovarea culturii antreprenoriale în rândul persoanelor domiciliate/rezidente în cele 7 județe componente ale regiunii de dezvoltare Sud Muntenia;
dobândirea abilității de transpunere a unei idei de afaceri într-un plan de afaceri concret;
asimilarea cunoștințelor necesare dezvoltării unei afaceri;
asigurarea celor mai bune practici pentru elaborarea planului de afaceri;
revitalizarea mediului economic din regiunea de dezvoltare Sud Muntenia;
asigurarea furnizării resurselor financiare necesare stadiului incipient dezvoltării unui Start- Up;
crearea de noi locuri de muncă destinate persoanelor domiciliate/rezidente în regiunea de
dezvoltare Sud Muntenia.
Grupul țintă care va participa la activitățile proiectului “SUCCESS – Startup-uri Constituite pe
Competențe Economice Sustenabile de Succes” – POCU/82/3/7/106186 va fi format din
378 persoane fizice din categoriile (angajați, șomeri, studenți, antreprenori, persoane inactive, alte
categorii), care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:
Sunt cetățeni români;
Au vârsta împlinită la momentul înscrierii în proiect de peste 18 ani;
Au reședința sau domiciliul în Regiunea de Dezvoltare Sud Muntenia;
Au promovat examenul de bacalaureat;
Fac parte din următoarele categorii: șomeri, persoane inactive sau persoane care au un loc de muncă;
Nu se află într-o situație de conflict de interese;
Intenționează să înființeze o afacere non – agricolă în mediul urban;
Nu se încadrează în categoria de tineri NEETs (tineri cu vârsta între 16 – 24 de ani care
nu urmează nicio formă de învățământ și nu au un loc de muncă);
Nu au participat la cursuri de formare acreditate ANC în domeniul antreprenoriatului, în cadrul unui program finanțat din fonduri publice nerambursabile.
Calendarul orientativ al activităților:
– 15 ianuarie – 14 martie 2018 – înscrierea în proiect prin completarea unui formular online
(link), pe baza căruia vor primi informări suplimentare cu privire la activități și calendar.
– 02 martie 2018 – participarea la Workshop-ul de informare desfășurat în cadrul Primăriei
Oltenița.
– 15 martie – 15 august 2018 – participarea la programul de formare antreprenorială acreditat ANC destinat unui număr de 378 de persoane din cele înscrise în prima fază a proiectului. Programul de formare durează 80h (aproximativ 1 lună).
– Octombrie – noiembrie 2018 – participarea la concursul de planuri de afaceri în urma căruia cele mai competitive dintre ele vor fi sprijinite financiar cu sume de până la 170.000 lei în vederea implementării și dezvoltării de afaceri cu profil non-agricol în mediul urban.
– Decembrie 2018 – ianuarie 2019 – înființarea firmelor și demararea activității de
implementare.
Date de contact:
Drd. Paul Calmâc – Responsabil organizare program antreprenorial
Telefon: 0723.274.084
E-mail: success@ub-startup-academy.ro
Universitatea din București sprijină antreprenoriatul!
Universitatea din București sprijină antreprenoriatul românesc prin implementarea proiectului “SUCCESS – Startup-uri Constituite pe Competențe Economice Sustenabile de Succes” – POCU/82/3/7/106186. Proiectul este dezvoltat începând cu luna ianuarie 2018 în cadrul programului “România Start Up Plus!” pe o perioadă de 36 de luni și vizează creșterea gradului de ocupare în domeniile non-agricole din Regiunea de Dezvoltare Sud Muntenia (județele Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova și Teleorman).
Persoanele interesate vor avea în vedere următorul calendar orientativ de activități:
Perioadă Activitate
15 ianuarie 2018 – 14 iulie 2018 Înscrierea la cursurile de antreprenoriat prin completarea unui formular online (link),
15 martie 2018 – 14 august 2018 Participarea la cursul de formare antreprenorială de 80 de ore (4
weekend-uri)
15 mai 2018 – 14 octombrie 2018 Înscrierea planurilor de afaceri în concursul de antreprenoriat (în maxim 21 de zile de la finalizarea cursului)
15 iunie 2018 – 30 octombrie 2018 Evaluarea planurilor de afaceri
1 noiembrie 2018 – 14 noiembrie 2018 Publicarea rezultatelor finale ale concursului de planuri de afaceri
15 noiembrie 2018 – 14 ianuarie 2019 Organizarea stagiilor de practică pentru cei 46 de antreprenori câștigători ai concursului de planuri de afaceri
15 ianuarie 2019 – 14 iunie 2019 Organizarea de sesiuni individuale și personalizate de consultanță și mentorat pentru îmbunătățirea planului de afaceri
15 iunie 2019 – 14 iulie 2019 Înființarea societăților
15 iulie 2019 – 14 iunie 2020 Acordarea finanțării și implementarea planurilor de afaceri
15 iunie 2020 – 14 ianuarie 2021 Monitorizarea afacerilor finanțate
Proiectul “SUCCESS – Startup-uri Constituite pe Competențe Economice Sustenabile de Succes” – POCU/82/3/7/106186 are o valoare totală de 11.288.492,81 lei și este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman (POCU) 2014–2020 “România Start Up Plus!”, Axa prioritară nr. 3, Locuri de muncă pentru toți, Operațiunea: Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană.
Date de contact:
Dr. Alexandru Paru – Manager de proiect
Telefon: 0757 837 636
E-mail: success@ub-startup-academy.ro
Proiectul “SUCCESS – Startup-uri Constituite pe Competențe Economice Sustenabile de Succes” – POCU/82/3/7/106186 are o valoare totală de 11.288.492,81 lei și este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman (POCU) 2014–2020 “România Start Up Plus!”, Axa prioritară nr. 3, Locuri de muncă pentru toți, Operațiunea: Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non–agricol din zona urbană.